Politica de Confidențialitate

Data ultimei actualizări 31 mai 2024

1. CINE SUNTEM ȘI CARE ESTE SCOPUL ACESTUI DOCUMENT

Această Politică de Confidențialitate a fost întocmită de către Societatea SQUARE MANAGEMENT S.R.L. persoană juridică română cu sediul în București, Strada Gheorghieni, nr. 19-25, et. 3, ap 13, sector 5 înmatriculată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/11766/2015, cod unic de înregistrare RO35053601 (în continuare, “noi” sau “Societatea” sau “ Square Management”), în calitate de deținător al website-ului https://www.squaremanagement.ro/ și de administrator al paginilor relevante de pe diferite rețele de socializare (”Platforma Square Management”).

Acest document este destinat să vă detalieze de ce și cum colectăm datele personale ale vizitatorilor site-ului nostru și ale persoanelor care interacționează cu noi prin rețelele de socializare. Politica noastră de Confidențialitate se aplică datelor personale obținute prin Platforma Square Management, prin comunicări prin email sau în cadrul activităților generale ale Societății.

Această Politică de Confidențialitate este aplicabila în relația cu vizitatorii site-ului https://www.squaremanagement.ro/ (“Site”) și cu utilizatorii paginilor noastre de socializare. Detalii suplimentare despre scopurile prelucrării, temeiurile legale și categoriile de date personale procesate pot fi găsite în Secțiunea 2 (Scopurile, temeiurile de prelucrare și categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm) din această Politică.

Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, iar o persoană identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Această Politică de Confidențialitate cuprinde informații importante privind utilizarea datelor Dvs. de către Square Management. Prin urmare, vă recomandăm să vă alocați timp pentru a citi această Politică de Confidențialitate complet și cu atenție înainte de a interacționa cu noi. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, nu ezitați să ne contactați folosind informațiile de la finalul acestui document sau de pe Platforma Square Management. Este important pentru noi să înțelegeți clar cum și de ce utilizăm informațiile Dvs., cum le protejăm și ce drepturi aveți în legătură cu datelor Dvs. personale.

Această Politică de Confidențialitate descrie, în principal:

  • cine suntem noi;
  • scopurile pentru care colectăm și utilizăm datele Dvs. cu caracter personal;
  • temeiurile de drept pe care se bazează prelucrările de date realizate de noi (respectiv, baza legală care ne permite să vă prelucrăm datele);
  • categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm;
  • durata procesului de prelucrare a acestor date;
  • drepturile Dvs. în calitate de persoane vizate și maniera în care puteți să vă exercitați aceste drepturi; și
  • persoanele către care dezvăluim sau este posibil să dezvăluim datele Dvs. cu caracter personal.

Această Politică de Confidențialitate este întocmită de Square Management, în calitate de operator de date, în conformitate cu legislația în materie protecția datelor aplicabilă în România, în special a art. 13-14 din Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește procesarea datelor personale și circulația liberă a acestora, care abrogă Directiva 95/46/EC („GDPR”).  

2. SCOPURILE, TEMEIURILE DE PRELUCRARE ȘI CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM

În funcție de modul în care interacționați cu Square Management, colectăm diferite categorii de date personale ale Dvs., utilizate conform scopurilor și temeiurilor detaliate mai jos în această secțiune:


2.1 În cazul în care sunteți un vizitator al site-ul nostru https://www.squaremanagement.ro/

Scopuri:

Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră în timpul utilizării site-ului nostru sunt prelucrate în principal pentru a vă facilita accesul la Site, precum și pentru a asigura funcționalitatea și securitatea acestuia. De asemenea, utilizăm aceste date pentru a monitoriza traficul pe Site și pentru a optimiza și îmbunătăți conținutul oferit. În acest scop, folosim cookie-uri, ale căror detalii sunt specificate în Politica noastră de Cookies, disponibilă pe Site. 

Categorii Date cu Caracter Personal:

Adresa IP utilizată pentru conectare

Data și ora conectării

Detalii privind echipamentul utilizat pentru conectare

Detalii privind interacțiunea cu Site-ul

Temei de prelucrare:

Interesul nostru legitim de a furniza acces vizitatorilor la Platforma Square Management (Art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR);

Consimțământul Dvs. specific cu privire la colectarea de date de către Platforma Square Management prin unele categorii de cookies (Art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR);

Consimțământul Dvs. cu privire la datele și informațiile incluse în formularul de contact (Art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR);


2.2 În cazul în care interacționați cu noi prin paginile noastre de rețele sociale:


Când interacționați cu noi prin intermediul paginilor noastre de rețele sociale, fie direct prin butoanele de socializare afișate pe Platforma Square Management, fie prin conturile Dvs. personale, vom colecta anumite informații despre Dvs.. Acestea includ numele sau pseudonimul, imaginea de profil și orice mesaje sau atașamente pe care ni le trimiteți. De asemenea, vom avea acces la informațiile publice din profilul Dvs. de pe rețeaua socială respectivă.

Este important să știți că atunci când interacționați cu paginile noastre de rețele sociale, datele Dvs. sunt prelucrate atât de noi, pentru a facilita interacțiunea, cât și de platformele de rețele sociale, fiecare dintre noi acționând ca operator de date asociați. Totuși, nu suntem responsabili pentru modul în care platformele de rețele sociale gestionează informațiile pe care le furnizați în timpul interacțiunilor cu noi.

De asemenea, avem acces la statistici agregate furnizate de rețelele sociale referitoare la utilizatorii care interacționează cu conturile noastre și uneori putem defini categoriile de destinatari ai paginilor noastre folosind instrumentele disponibile prin aceste platforme. În aceste cazuri, nu avem acces la date personale care identifică direct persoanele, ci doar la informații generale și agregate. Nu sunt responsabili pentru metodologia prin care platformele de rețele sociale colectează aceste date.


Pentru a înțelege mai bine cum sunt utilizate datele Dvs. personale de către platformele de rețele sociale, drepturile pe care le aveți față de aceste platforme și cum puteți exercita aceste drepturi, vă recomandăm să consultați notele de informare ale fiecărei rețele sociale, accesibile prin link-urile următoare:


  • Facebook: http://www.facebook.com/policy.php
  • Instagram: https://help.instagram.com/155833707900388?cms_id=155833707900388
  • YouTube: https://policies.google.com/privacy
  • LinkedIN: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy 


Pentru mai multe detalii cu privire la felul în care operatorii de rețele sociale utilizează datele Dvs. atunci când interacționați cu noi, vă rugăm să îi contactați la datele de contact disponibile în notele de informare de mai sus.



Activitate

1. Interacțiunea cu Dvs. prin postări sau mesaje prin paginile noastre de rețele sociale

Scop

Asigurarea bunei interacțiuni între noi și Dvs. pe paginile noastre de rețele sociale

Categorii Date cu Caracter Personal

Numele și imaginea Dvs.

Comunicarea cu Dvs.

Alte date care vă privesc din profilurile Dvs. publice din rețelele sociale

Temei de prelucrare

Consimțământul Dvs. (Art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR)


Activitate

2. Efectuarea de analize statistice cu privire la utilizarea paginilor noastre de rețele sociale (inclusiv utilizarea analizelor statistice furnizate de operatorii rețelelor sociale)

Scop

Analize statistice privind utilizarea paginilor noastre de rețele sociale

Categorii Date cu Caracter Personal

Date agregate ale utilizatorilor (pot include nume, categorie de vârstă, etc.)

Temei de prelucrare

Interesul nostru legitim de a îmbunătăți interacțiunea cu utilizatorii paginilor noastre de rețele sociale (Art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR)


Vă puteți opune oricând prelucrărilor bazate pe interesele noastre legitime descrise mai sus pentru motive care țin de situația Dvs. specifică. Pentru mai multe detalii cu privire la drepturile Dvs., vă rugăm să consultați Secțiunea 8 (Drepturile Dvs.) din această Politică de Confidențialitate.

3. FURNIZAREA DATELOR ȘI A CONSIMȚĂMÂNTULUI DE CĂTRE DVS.

Când ne furnizați direct datele personale, este esențial să ne oferiți toate date personale solicitate. Dacă nu ne oferiți informațiile complete, există șansa să nu putem desfășura corespunzător activitățile pentru care ne-ați contactat, cum ar fi sa răspundem la solicitările Dvs..

Dacă utilizarea datelor personale se bazează pe consimțământul acordat de Dvs., așa cum este detaliat în Secțiunea 2, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Odată cu retragerea consimțământului, nu vom mai utiliza datele Dvs. de la acel moment. Totuși, orice activitate desfășurată înainte de retragerea consimțământului, și care implică datele Dvs., va rămâne valabilă.

Pentru a vă retrage consimțământul acolo unde acesta este baza prelucrării datelor Dvs., conform detaliilor din Secțiunea 2, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile din Secțiunea 8 (Contact).

În cazul în care ne furnizați date personale care aparțin altor persoane fizice, este important să le informați pe acestea, înainte de a ne dezvălui datele, despre modul în care intenționăm să utilizăm informațiile respective, de exemplu, prin transmiterea unui link către această Politică de Confidențialitate. Dacă este necesar să obținem consimțământul acestor persoane pentru utilizarea datelor lor, ne vom asigura că le oferim această Politică de Confidențialitate atunci când le contactăm.

4. CUI DEZVĂLUIM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Divulgăm datele Dvs. personale furnizorilor noștri externi de servicii, inclusiv, dar fără a se limita la, furnizorii de cursuri de instruire, proprietarii spațiilor unde se desfășoară aceste cursuri, furnizorii de servicii IT, consultanți și agenții de marketing. Acești furnizori accesează și utilizează doar datele personale strict necesare pentru a oferi serviciile pentru care au fost angajați de noi, bazându-se pe documentația contractuala adecvată. Temeiul acestei dezvăluiri este interesul nostru legitim de a angaja și beneficia de serviciile acestor furnizori pentru realizarea activităților noastre.

De asemenea, este posibil să dezvăluim datele Dvs. cu caracter personal după cum urmează:

  • putem dezvălui datele cu caracter personal relevante partenerilor noștri de afaceri, dacă acest lucru este necesar în contextul furnizării serviciilor acestora, când acestea sunt justificate de interacțiunea noastră cu Dvs. prin Platforma Square Management;
  • auditorilor, consultanților, avocaților noștri sau altor furnizori de servicii profesionale specializate, dacă este necesar pentru furnizarea de către aceștia a serviciilor contractate de noi, având în vedere interesul nostru legitim sau obligația noastră legală de a contracta aceste servicii; și
  • autorităților și instituțiilor publice, în cazul în care avem o obligație legală în acest sens sau la solicitarea expresă a acestora, dacă este permis de lege.

Ca regulă, transferăm datele Dvs. cu caracter personal doar către destinatari din state aparținând Uniunii Europene (UE) și/sau Spațiului Economic European (SEE); nu transferăm datele Dvs. către state din afara SEE și cerem același lucru furnizorilor noștri de servicii. Cu toate acestea, există cazuri în care putem transfera date cu caracter personal în afara Uniunii Europene (UE) și/sau a Spațiului Economic European (SEE). Astfel de transferuri sunt efectuate în conformitate cu articolele 44-49 din Regulamentul (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protecția datelor).

5. CUM PROTEJĂM DATELE DVS.

Este foarte important pentru noi să protejăm datele Dvs. cu caracter personal. Pentru aceasta, aplicăm măsuri adecvate de asigurare a securității datelor cu caracter personal, printre care:

  • Politici dedicate.
  • Măsuri tehnice specifice.
  • Instruirea personalului.
  • Controlul furnizorilor noștri de servicii.
  • Minimizarea datelor.
  • Restrângerea accesului la date.

De asemenea, ne angajăm să adoptăm orice alte măsuri ulterioare impuse de lege în domeniul protecție datelor cu caracter personal în legătură cu utilizarea datelor Dvs.

Cu toate acestea, deși luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea datelor Dvs., nu putem garanta lipsa oricărei încălcări de securitate sau imposibilitatea de penetrare a sistemelor noastre de securitate. În cazul nefericit în care o astfel de încălcare va surveni, vom urma procedurile legale pentru limitarea efectelor și informarea persoanelor vizate.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS

Intenționăm să păstrăm datele dumneavoastră personale pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care le procesăm. Există situații în care legislația ne impune să reținem anumite informații personale pentru perioade definite de lege, de obicei pentru scopuri arhivistice, cum ar fi 5 sau 10 ani pentru nevoi financiar-contabile. De asemenea, este posibil să necesităm păstrarea anumitor date pentru a proteja și susține interesele noastre legale; în aceste cazuri, nu vom reține datele mai mult de 3 ani după terminarea relațiilor noastre, inclusiv a comunicărilor.

Pentru utilizatorii Platformei Square Management, datele dumneavoastră vor fi păstrate pe durata navigării pe platformă și ulterior, conform Politicii noastre de cookies, care poate fi accesată pe website-ul nostru.

Când prelucrăm datele pe baza consimțământului dumneavoastră, cum ar fi în cazul ne contactați prin intermediarul formularului de contact sau interacțiunilor prin rețele sociale, vom păstra datele până când decideți să vă retrageți consimțământul.

7. DREPTURILE DVS.

Conform legii, beneficiați de următoarele drepturi legate de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal pe care noi o realizăm:

  1. Dreptul de acces: puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele Dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept vă permite să obțineți gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum și contra-cost orice copii suplimentare.
  2. Dreptul la rectificarea datelor: puteți să ne solicitați să modificăm datele Dvs. cu caracter personal incorecte ori, după caz, să completăm datele care sunt incomplete.
  3. Dreptul la ștergere: puteți solicita ștergerea datelor Dvs. cu caracter personal atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (ii) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
  4. Retragerea consimțământului: puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ, fără însă ca aceasta să afecteze în vreun fel prelucrările realizate anterior retragerii. 
  5. Dreptul de opoziție: vă puteți opune oricând prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Square Management prezentându-ne motive care țin de situația Dvs. specifică. Pentru detalii cu privire la prelucrările pe care le realizăm în interes legitim, va rugăm să consultați Secțiunea 2 de mai sus.
  6. Restricționarea prelucrărilor de date: puteți solicita restricționarea prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal de către noi dacă: (i) contestați corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor în cauză; (ii) prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar Dvs. ni le solicitați pentru o acțiune în instanță; respectiv (iv) în cazul în care v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Platformei Square Management ca operator prevalează asupra drepturilor Dvs. în calitate de persoană vizată.
  7. Dreptul la portabilitate: puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să vă furnizăm datele Dvs. cu caracter personal pe care Dvs. ni le-ați furnizat într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV). De asemenea, dacă ne solicitați expres, putem să transmitem datele Dvs. cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. Vă veți putea exercita dreptul la portabilitate numai dacă (cumulativ): (i) prelucrarea se realizează prin mijloace automate; și (ii) prelucrarea se realizează în baza consimțământului Dvs. sau pentru a executa un contract încheiat cu Dvs.
  8. Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: în prezent, nu vă prelucrăm datele cu caracter personal exclusiv prin procese decizionale individuale automatizate. În cazul în care vom iniția asemenea prelucrări de date cu caracter personal, vom suplimenta această Politică de Confidențialitate în mod corespunzător. 
  9. Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile, folosind detaliile de contact ale autorității prevăzute mai jos. Vă solicităm însă respectuos să ne contactați pe noi cu orice plângere sau preocupare pe care o aveți înainte de a lua legătura cu autoritatea. 


Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România anspdcp@dataprotection.ro

Vă puteți exercita oricare dintre aceste drepturi față de noi folosind datele de contact din Secțiunea 8 (Contact) de mai jos. 

În cazul în care exercitați oricare dintre drepturile care va revin în baza legii, acest lucru nu va afecta: (i) prelucrările de date care au avut deja loc; sau (ii) prelucrările de date care nu se bazează pe consimțământul Dvs.

8. CONTACT

Pentru a exercita unul sau mai multe dintre drepturile enunțate mai sus sau pentru a pune o întrebare cu privire la aceste drepturi sau despre prelucrarea de către noi a datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa gdpr@squaremanagement.ro

9. VERSIUNILE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE

Această Politică de Confidențialitate este valabilă începând cu 31 mai 2024.

Putem modifica această Politică de Confidențialitate pentru a reflecta activitățile noastre în care utilizăm datele Dvs. cu caracter personal. Vom indica orice modificare a acestei Politici de Confidențialitate prin indicarea datei la care s-a efectuat ultima actualizare.